Dagje in Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Dagje in Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Dagje in Victoria

Door: Evarien en Hennie

Blijf op de hoogte en volg Evarien

23 Augustus 2011 | Canada, Victoria

Vandaag zijn we in Victoria, de hoofdstad van British Columbia. Het ligt op het zuidelijkste puntje van Vancouver Island. We hebben een mooie fietstocht over het eiland achter de rug, maar dat vertellen we nog wel. Na veel strubbelingen is het eindelijk gelukt om de foto's van de beren en Orca's te uploaden. Alle computers hier blijken bearproof te zijn. Nu lekker in de stad. Een wandeling langs de haven en door het park. Goede koffie op een terras en natuurlijk muffins, scones en nog meer van dat lekkers. Vandaag is het tevens culinair genieten. Maar nu stoppen we, want anders is de keuken misschien wel dicht.

Liefs

Evarien en Hennie

• 24 Augustus 2011 - 08:35

Anne En Jo:

Wat een telepathie. Ik dacht, even kijken of er weer een berichtje van jullie was. En ja hoor...
    Bingo !!! Nu kunnen we de beertjes ook bewonderen. Hebben jullie niet eentje als verstekeling meegenomen ? En al die mooigekleurde huisjes in Canada. Echt prachtig !!! XXX

• 24 Augustus 2011 - 08:38

Anne En Jo:

En trouwens.... voor deze vegetarische beren hoef je niet bang te zijn, toch ???

• 24 Augustus 2011 - 14:27

Agnes En Theo.:

Hoi Henny en Evarien, eerst een vraag aan Henny: is jou broer Harry ook mee op reis ?
    Ik meen hem op enkele foto's te zien.
    Wat een geweldige reis maken jullie en wij genieten er ook van door jullie verslag en foto's.
    En wat geweldig om op zón afstand jullie stemmen te horen.
    Veel reis plezier en tot de volgende keer.
    Liefs , Theo en Agnes.

• 25 Augustus 2011 - 10:33

Nina:

Ha die Evarien en Henny! Voor het eerst kennis genomen van jullie reisverslagen en foto's. Het gaat goed met jullie zo te lezen/zien. Nog veel mooie reisavonturen gewenst!
    groeten, Nina

• 28 Augustus 2011 - 12:15

Elisabeth:

Erg leuk om ook de videofragmenten te zien en te beluisteren. Dus jullie zijn nu even terug in de bewoonde wereld. Grappig om de foto's van Victoria te zien. Ik was in 1974 een dagje op Vancouver Island. Bij jullie nu droog? Hier regent het gezellig, groet.

• 28 Augustus 2011 - 15:10

Koen.sr@live.nl:

Lieve mensen, Al was het kort toch fijn weer een paar regels te lezen. Indrukwekkend hoe jullie vorm geven aan deze ontdekkingsreis. En wij genieten mee van al het moois. Blijf een hand op de rug houden voor julliezelf!!
    Hier is alles redelijk OK; Af en toe verzorg ik copie voor je moeder maar soms is Chris me voor.
    Een heel hartelijke groet, ook van Ebeltje, je oom Aat