Herfst in Frankrijk - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Herfst in Frankrijk - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Herfst in Frankrijk

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Evarien

28 September 2016 | Nederland, Hilversum

We hebben genoten van de zomer in Nederland. Lekker gefietst, gewandeld, en stadjes bezocht. Ons nieuwe tentje uitgeprobeerd tijdens het fietsen van het rondje Utrecht. Naar de kunstroute "INTO Nature" in Drenthe en het Wonderfeel festival in 's Graveland. Naar de Hoge Veluwe met Gees. Op Schiermonnikoog gekampeerd met onze buurtjes. Maar ook vele uren doorgebracht op ons "pensionados" bankje in de voortuin achter de geraniums.

Nu is het weer tijd om naar het buitenland te gaan. Het plan is om oktober en november naar Frankrijk te gaan. We gaan met ons Opeltje en nemen wandelschoenen, fietsen en een volle e-reader mee. Dit weekend beginnen we aan een wandeling door de Morvan, een uitgezette wandeling van 230 km langs vele dorpjes en de glooiende heuvels van de Morvan in Bourgondië. Verder hebben we plannen om in de Cantal te wandelen en in de Luberon te gaan fietsen. Kamperen als het kan, maar een huisje huren voor een tijdje wanneer we daar zin in hebben. We houden jullie op de hoogte van onze belevenissen, wanneer het internet dat toelaat.

Liefs

Evarien en Hennie

• 28 September 2016 - 12:22

Ilona:

Gaat het vertrek nig steeds Door op geplande dag? Ik ben vast zuidoostwaarts voorgstaan. GoeDe reis. VeeL plezier. Heelijk dat ik toch nog een dagje met jullie kon doorbrengen....alleen die haring....Dat foetus zeer!

• 28 September 2016 - 12:36

Willem En Gerna:

Dat klinkt alvast weer veelbelovend! Goede reis, veel plezier en wij verheugen ons alweer op het eerste verslag.

• 28 September 2016 - 12:42

Janet:

Ik wens jullie een heerlijk ontspannen Herfst in Frankrijk.
    Alle goeds, lieve groet,
    Janet

• 28 September 2016 - 12:45

Anneke En Henk:

Hoi lieverds, dat klinkt goed! Fijne wandelkilometers met mooi weer wensen wij jullie toe en maak veel leuke dingen mee voor de jaloersmakend verhalen!
    Liefs uit Bali (ook leuk...)

• 28 September 2016 - 17:07

Evelien:

Geweldig!! Mooie herfst in France!
    Liefs

• 28 September 2016 - 21:27

Cora En Kees:

Veel plezier 'en France'. Lekker wandelen met maar 15 kilo op de rug is appeltje-eitje. Wat zullen jullie lekker slapen daarna. Wel jammer dat jullie zo lang weg zijn, want dan kunnen we niet Keezen. Wie had er ook alweer gewonnen de laatste keer en wie had zo vaak alle pionnen naast het bord staan. We zijn klaar voor een revanche...
    Geniet van de 'plat du jour' en alles daar. We lzien jullie verhalen met plezier tegemoet.

• 28 September 2016 - 22:31

Mirjam:

Wat een heerlijke plannen weer! Ik ben benieuwd naar de verhalen die gaan komen. Veel plezier!!!!

• 29 September 2016 - 00:11

Fieke: