ingecheckt! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu ingecheckt! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

ingecheckt!

Blijf op de hoogte en volg Evarien

23 Maart 2017 | Nederland, Schiphol

Zo, we zitten aan de koffie en hebben nog een uurtje. Het was een rustig vertrek. Bart en Maartje brachten ons naar Schiphol, waar Karin en Egbert net aankwamen met de fietsen. Dat ging soepel. We werden direct doorverwezen naar balie 16 met onze fietsen, waar een aardige jongen, die 1 kg te zware fietsen door de vingers zag. Inchecken, controle en douane en nu aan de koffie. Om 10.35 de lucht in en 11 uurtjes vliegen na San Francisco. Jullie horen van ons in de US.

• 23 Maart 2017 - 09:21

Owe Van Der Leur:

Goede reis en veel plezier.
    Ik ga jullie reis met volle aandacht volgen, want deze bestemming staat zeer hoog op onze agenda.
    Alleen niet per fiets en maar 3 a 4 weken.

Groeten, Owe

• 23 Maart 2017 - 10:56

Ilona:

Happy travels, happy landing...there you go!

• 23 Maart 2017 - 11:46

Wendy:

USA Here You Go! Goede reis en heel veel pleizer! Ik ga jullie zeker volgen! Groetjes, Wendy

• 23 Maart 2017 - 15:23

John En Karin:

heel veel plezier in the USA

• 23 Maart 2017 - 15:30

(oud-)oom Aat Koen:

Heel veel reisgenoegen; jaren geleden hebben E en ik deze reis per bus(groep)afgelegd en er veel plezier aan beleefd.

• 23 Maart 2017 - 22:04

Mirjam :

Lekker met een boek in het vliegtuig? Ik met jouw boeken op de bank. Ben er blij mee! Ben benieuwd wat de reis jullie brengen gaat. Wordt vervolgd.... liefs van ons!

• 24 Maart 2017 - 08:42

Maartje (oud 221:-)):

Heel veel plezier, geniet er van!!!!

• 28 Maart 2017 - 15:42

Cora En Kees:

Beter laat dan nooit! Ook namens ons een geweldig reis!

Jullie zijn inmiddels al 4 dagen in San Francisco geweest en moeten inmiddels al op de fiets zitten, dus we zijn benieuwd hoe het gaat.
    Ik zie op het weerbericht dat het nu 10 graden is en bewolkt rond 1 uur en daarna weer zon en om 5 uur is het 19 graden met wind in de rug en beetje west. Niet slecht om te fietsen al mag het best wel 25 graden zijn vinden wij.
    Hopelijk hebben jullie het ook goed gehad in Frisco en niet teveel regen vrijdag.

Hier alles naar omstandigheden rustig met mooi weer zo'n 20 graden, maar volgende week valt de herfst weer in, dus dat lopen jullie lekker mis.
    We verwachten binnenkort jullie eerste verhaal en lezen dan meer. Geniet!

XXX