Nog een paar dagen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Evarien

16 Juli 2013 | Nederland, Hilversum

Nog een paar dagen en dan begint een nieuwe bijzondere reis voor ons.
Ditmaal gaan we vanuit Hirtshals in het noorden van Denemarken met de boot eerst naar de Faroer eilanden, waar we drie dagen verblijven om te wandelen en vogels te spotten. Dan verder met de boot naar Ijsland, waar we 4 week de tijd hebben om te fietsen en te wandelen. We hebben er ontzettend zin in. Het weer op de Faroer voor de komende week ziet er goed uit, zon, geen neerslag en wel 13°C, dat ziet er goed uit.

Tot op de Faroer eilanden

• 16 Juli 2013 - 22:18

Anneke En Wim:

Tjeeee, wat een aantrekkelijke reis. Mooi hoor! Ik ga jullie in een later stadium volgen want vertrek zelf vrijdag naar China waar ik een reis ga begeleiden tot 11 augustus.
    Veel plezier! Wim en Anneke

• 17 Juli 2013 - 08:17

Owe:

Ik als werkezel ga jullie vanaf de Plesmanlaan weer met groot plezier volgen. Ik wens jullie een prachtige voorspoedige reis met heel goed weer.

Groet, Owe van der Leur

• 17 Juli 2013 - 21:21

Tonny En Paul:

hallo globetrotters,

Het wordt vast weer een mooie reis, we volgen jullie vanuit Ulft. Heel veel reisplezier.

Groetjes, Tonny en Paul

• 18 Juli 2013 - 09:14

John En Karin:

Heel veel plezier in het mooie ijsland! We zijn benieuwd hoe jullie het ervaren.
    Lieve groet, John en Karin

• 18 Juli 2013 - 09:29

Cora En Kees:

Ook namens ons heel veel plezier en vooral mooie dingen zien en leuke dingen doen, maar dat is jullie wel toevertrouwd. Ook alvast een mooi 25 jarig jubileum van jullie samenzijn de 24e.

Liefs, Cora en Kees

• 18 Juli 2013 - 21:43

Harry En Lucy:

Hoi Hennie en Evarien. Eerst een fijne vakantie gewenst, maar we zagen nog wat, de 24e het 25 jarig jubileum . Dat kan natuurlijk niet zonder mokkagebak.

Groetjes, Harry en Lucy

• 20 Juli 2013 - 14:05

Marijke :

hoiii, dat klinkt als n prachtige tocht - heel veel plezier en alvast gefeliciteerd met jullie 25 jaar samen!

• 22 Juli 2013 - 18:14

Wendy:

Hoi Hennie en Evarien,
    Op de eerste dag terug na een heerlijke vakantie, lees ik over jullie reisplannen.
    Het klinkt weer erg mooi allemaal. Ik ga dus zeker van jullie reisverslagen genieten!

Ik wens jullie een super vakantie toe. Geniet ervan!

Groetjes,
    Wendy