Klaar voor een nieuwe fietstocht - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Klaar voor een nieuwe fietstocht - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Klaar voor een nieuwe fietstocht

Door: Hennie en Evarien

Blijf op de hoogte en volg Evarien

25 Maart 2018 | Nederland, Hilversum

Het wordt weer voorjaar en tijd om op pad te gaan. We vertrekken aanstaande dinsdag naar Sevilla in het zuiden van Spanje, waar het nu ongeveer 20 graden is. Perfect weer dus voor een fietstocht.
Eerst zijn we een aantal dagen in Sevilla, waar in de week voor Pasen, de "Semana Santa", de stad bruist van feestelijkheden en processies. Daarna naar het nationale park Donana aan de monding van de Guadalquivir, waar het tijd wordt om wat te vogelen. Daar verblijven we ook een paar dagen in het bedevaartplaatsje "El Roccio".
Dan gaan we fietsen in de buurt van Huelva en naar de stadjes Ronda en Grazalema, waar we een weekje de witte dorpjes bezoeken.
Dan ons hoofddoel, een fietstocht van Sevilla naar Santiago de Compostella, een trip van 1000 km door de Extremadura, parallel aan de Portugese grens.
Verder kijken we of we nog in het midden van Spanje wat kunnen fietsen en steken de Pyreneeën over naar Frankrijk en kijken hoever we noordwaarts kunnen fietsen. Kortom het wordt weer een spannende tocht. We houden jullie op de hoogte.

Liefs Evarien en Hennie.

• 25 Maart 2018 - 12:02

Jacqueline Aschkenasy:

Goede reis. Veel liefs

• 25 Maart 2018 - 12:14

Willem En Gerna:

Wat een schitterende vooruitzichten weer! Wij blijven jullie op alle fronten volgen.

• 25 Maart 2018 - 12:42

Jolanda Huibers:

Goede reis! Weer zeer benieuwd naar jullie avonturen

• 25 Maart 2018 - 13:37

Karin.s:

Heel veel plezier!!!!

• 25 Maart 2018 - 13:39

Evelien:

Geweldig!!

Ik reis weer lekker met jullie mee!!

• 25 Maart 2018 - 14:06

Ilona Eveleens:

Het avontuur staat voor de deur. Dat wordt voor jullie vier maanden genieten en soms hard werken. Voor mij gewoon lekker ontspannen jullie bericht lezen, de foto's bewonderen zonder enige spierpijn. Goede reis, fantastische start en ik volg jullie vanuit de leunstoel. Veel liefs

• 25 Maart 2018 - 14:28

Anky:

Hoi Evarien en Hennie

Heel veel plezier met jullie nieuwe avontuur. En, wie weet, zien we jullie nog ergens in de buurt van Sevilla. Piet en ik zijn daar ook van 10 - 17 april.

groetjes

Anky

• 25 Maart 2018 - 14:32

Anne T:

Maak er weer een mooie avontuurlijke reis van. Ik ga heerlijk meegenieten ! Hasta la vista !

• 25 Maart 2018 - 18:47

Henk En Anneke:

Heel veel plezier, stuur maar mooie verhalen en plaatjes onze kant op!
    Liefs Henke en Anneke

• 26 Maart 2018 - 18:21

Paul En Tonny:

Evarien en Hennie, wij wensen jullie een gezellige en vast wel spannende fietstocht.

• 27 Maart 2018 - 08:07

José Overtoom:

Wat een leuke plannen allemaal! Heel veel plezier en een prachtige reis samen.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen...zo reis ik vanuit hier een stukje mee.

• 27 Maart 2018 - 11:08

Rob Franken:

Mooie trip. Veel plezier allebei!

• 27 Maart 2018 - 21:16

Maartje & Robert:

Heerlijk wat een leuke plannen. Veel plezier!

• 27 Maart 2018 - 22:02

Mirjam En Kids:

Dat wordt vast weer een prachtig mooi avontuur. Heerlijk om weer mee te genieten vanaf de zijlijn. Enjoy! Liefs Mirjam