Afscheid en klaar voor Spanje en Portugal. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Afscheid en klaar voor Spanje en Portugal. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Afscheid en klaar voor Spanje en Portugal.

Door: Hennie en Evarien

Blijf op de hoogte en volg Evarien

24 Maart 2016 | Nederland, Hilversum

Per 1 maart zijn we nu toch echt officieel gestopt met werken. De laatste weken zijn gevuld met een onvergetelijk afscheid voor ons beiden.
Evarien die 37 jaar heeft gewerkt op de Amalia Astro school heeft vorige week donderdag genoten van de feestdag die op de AA school georganiseerd werd. Om 8 uur werden we thuis opgehaald in een Triumph Cabriolet en een Ferrari om daarna in Baarn door alle kinderen van de school te worden verwelkomd. De hele dag was gevuld met leuke bezoekjes aan alle klassen. Ondertussen waren de mensen van het "Fort van de Verbeelding " druk bezig om met de kinderen van de onder-, midden- en bovenbouw een muziekspektakel in te studeren. Onder een stralende strakblauwe hemel werd een spetterende muziekstuk 's middags ten gehore gebracht. Het was mooi te zien dat behalve wij iedereen, kinderen, ouders, leerkrachten en genodigden ervan genoten. De dag werd afgesloten met een samenzijn met collega's, oud-collega's en vrienden. Op youtube is onder "Juf Evarien neemt afscheid" een impressie van deze dag te zien.

Hennie's afscheid bij Sanquin begon in het Amsterdamse bos met een verrassingslunch bij het pannenkoekenhuis door zijn collega's van de afdeling Product Ontwikkeling. Op de receptie die middag met collega's en vele oud-collega's werd een dag van Hennie prachtig filmisch uitgebeeld door op een fietsje Sanquin te doorkruisen. We bleven nog uren napraten en hebben uiteindelijk zelf het licht uitgedaan.

Nu zijn we druk bezig om onze fietsvakantie voor te bereiden die we begin april beginnen in Barcelona. We fietsen allereerst naar Andalusië, steken de grens over naar Portugal en hopen uiteindelijk in Bilbao te eindigen. We zien ernaar uit en houden jullie via deze website op de hoogte van onze belevenissen.

Liefs Evarien en Hennie

• 24 Maart 2016 - 16:07

Janet:

Goede voorbereiding en geniet lekker na van alle feestelijkheden.
    Mooi Paasfeest met de familie!
    Grx Janet

• 24 Maart 2016 - 17:04

Anneke En Wim:

Wat een mooi afscheid hebben jullie beiden gehad en wat was het vorige week donderdag heerlijk weer. En dan is de fietsreis door Spanje en Portugal bijna zover.
    Heel veel genoegen!! ik stuur wel een w'apje af en toe.

Ps. Het mailtje dat ik vanmorgen stuurde was vertraagd mailde de postmaster... klopt dat? (@ yahoo.co.uk) ging over picknicken in juli haha.

• 24 Maart 2016 - 22:52

John En Karin:

Heel veel fietsplezier! Geniet van alle vrijheid! En tot van de zomer.
    Liefs john en karin

• 25 Maart 2016 - 07:41

Anneke :

Wat een geweldig afscheid en nu op naar het leven van een pensionado/a..
    Zal vast lukken!
    Liefs van Henk en Anneke