Even voorstellen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Even voorstellen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Even voorstellen

Door: Evarien en Hennie

Blijf op de hoogte en volg Evarien

16 Oktober 2005 | Nederland, Hilversum

Wij zijn Evarien en Hennie.

Wij zijn druk bezig ons voor te bereiden op een reis naar Zuid Amerika, Nieuw Zeeland en Australie,die we vanaf 3 November voor ongeveer 8 maanden zullen gaan maken.

We gaan in het zuiden van Argentinie en Chili rondtrekken en zullen daar in de Nationale parken vele wandeltochten maken.
We nemen onze fietsen mee en in Nieuw Zeeland maken we een fietstocht van 3 maanden over het Zuider- en Noordereiland.
Ten slotte gaan we nog 2 maanden naar het oosten van Australie.

Meer nieuws volgt.

• 19 Oktober 2005 - 07:54

Anneke:

Prachtige weblog!!!
    We zullen veel tijd achter de pc doorbrengen om jullie al fietsend, wandelend en genietend te volgen...

• 19 Oktober 2005 - 08:19

Evelien & Thijs:

ohhhh, wat een genot.
    een fantastisch vooruitzicht en ik ben blij dat wij mogen meereizen / genieten.
    we volgen jullie ook via google earth.
    kuz en liefs,

• 19 Oktober 2005 - 08:37

Kees:

Kunnen we lekker mee genieten van alle leuke dingen en ontberingen terwijl we thuis met een glaasje wijn drinken. Heel veel plezier!!

• 19 Oktober 2005 - 09:20

Janny Van Ginkel:

Onze jalouzie is te groot : we willen er niet naar kijken !

• 19 Oktober 2005 - 10:14

Rob:

te gek, patagonie en nieuw-zeeland,de mooiste plekken op aarde (volgens velen).groetjes en veel plezier.

• 19 Oktober 2005 - 10:16

Eveline En Peter:

Jullie hebben de zaken goed voor elkaar (letterlijk en figuurlijk). Hoewel we jullie wellicht nog voor vertrek tegenkomen in de buurt, wensen we jullie nu vast een fantastische en behouden reis. Leuk om af en toe even te kunnen kijken waar jullie zijn en hoe het gaat!
    All the best!

• 19 Oktober 2005 - 15:04

Marieke:

ik ga jullie volgen! En..wel terugkomen hoor!

• 19 Oktober 2005 - 19:15

Bea Bongers:

gaaf zo.
    doe er maar veel foto's bij.

• 19 Oktober 2005 - 20:45

Elisabeth:

Prachtige foto's so far! Weten jullie wel zeker dat je onze prachtige Indian Summer willen verlaten????

• 19 Oktober 2005 - 23:22

tja....
    ziet er mooi uit!
    lekker genieten. Is het daar zomer? hier is het koud!

• 19 Oktober 2005 - 23:25

Fieke:

Sorry maar vanavond nog lekker met m'n zus naar de sauna geweest. Ook lekker warm!
    Ingemaakt met bezique, maar ik gun haar haar laatste overwinning!

• 20 Oktober 2005 - 06:22

Anita Faber:

Ik ben er van overtuigd dat jullie een 'wereld' reis gaan maken en zal dan ook regelmatig inloggen om van jullie activiteiten op de hoogte te blijven!
    Heel veel plezier en tot over 8 maanden!

• 21 Oktober 2005 - 12:32

Agnes En Theo:

Fijn om via de computer te zien waar jullie op de aardbol verblijven.
    Veel reis plezier.

• 21 Oktober 2005 - 15:03

Jo En Anne:

We wandelen graag met jullie mee.

• 22 Oktober 2005 - 07:13

Wilto:

Is dat een koud-waterdouche, daar op de grens van Chili/Argentinie?
    Voor de rest ziet het er prachtig uit, als Evarien dan ook niet de hele tijd staat te liften, dan komt het helemaal goed!
    Ik geef in Januari een feestje, hoe moet dat nu?
    liefs, wilto

• 22 Oktober 2005 - 12:28

Paul En Tonny:

De site ziet er mooi uit.
    Zo kunnen we mooi op de hoogte blijven. We vinden het een hele onderneming en via deze site blijven we op de hoogte. We wensen jullie alvast veel reisplezier en tot straks.

• 22 Oktober 2005 - 21:23

Jan En Ans:

Wat heerlijk om zoveel moois te kunnen gaan zien.
    We zullen volop met jullie meegenieten.
    Hele fijne reis en liefs.

• 23 Oktober 2005 - 20:14

Pieter En Ingrid:

tsja ... ik ben bang dat de oliebollen er af en toe bij in gaan schieten, we moeten nu natuurlijk iedere avond het avontuur gaan volgen. We willen wel alles van jullie weten, dus niet alleen de mooie plaatjes, maar ook de blaren die het kost om ze te maken. Voor nu alvast wensen we jullie heel veel sterkte met de laatste loodjes hier in Olanda.

• 24 Oktober 2005 - 07:19

Wendy:

Wat een prachtige foto's!!
    Ben wel jaloers hoor, maar goed ik troost me maar met jullie weblog.
    Ik ga jullie zeker volgen!!
    Heel veel plezier!

• 24 Oktober 2005 - 12:22

Monique, Iwan, Maud En Linn:

Hennie en Evarien,

Wat leuk om zo met jullie mee te kunnen reizen. Veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes uit Doetinchem

• 26 Oktober 2005 - 08:18

Thea En Jan:

Hallo lieve wereldreizigers!
    Wat een heerlijke plannen hebben jullie! Alleen al om voor de tweede keer in een jaar de langste dag te gaan beleven!
    We gaan dit luxeproject natuurlijk met spanning volgen en wensen jullie alvast een fantastische midzomernacht toe.
    Veel liefs van
    Jan en Thea Oudshoorn

• 28 Oktober 2005 - 07:24

Xander Zwanenburg:

Hallo Hennie,

door de drukte compleet vergeten jullie een fantastische tijd toe te wensen!
    groet,
    xander & Michele

• 28 Oktober 2005 - 12:57

Gerna, Willem, Mirthe En Julia:

De zomer duurt hier vast tot 3 november om het jullie zo makkelijk mogelijk te maken. Wij wensen jullie een prachtige reis en we zijn heel benieuwd naar de weblog. Veel groeten!

• 30 Oktober 2005 - 16:00

Jeroen & Job Braaksma:

Juf Evarien, wat een mooie foto's. Fijne vakantie en we blijven jullie reis volgens via de weblog.

• 30 Oktober 2005 - 20:54

Frances & Jules Leydesdorff:

Hebben de witte wijn klaar liggen in de koelkast voor jullie aankomst in Auckland / Nieuw Zeeland

• 31 Oktober 2005 - 08:36

Jo En Anne:

Hennie,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je 51ste. Het lijkt wel alsof jullie een huwelijksreis gaan maken, zoveel belangstelling krijgen jullie. Geniet er maar flink van. Goeie reis.

• 31 Oktober 2005 - 14:45

Roelck:

hoi Hennie, jammer dat ik je voorlopig laatste dag op het werk heb gemist omdat ik in de woestijn van Jordanie aan het wandelen was. In ieder geval erg veel succes en ik ben benieuwd naar jullie avonturen

• 01 November 2005 - 12:42

Els:

Wat een fantastisch project!
    We doen vast en zeker ideeen op voor een van onze ver-weg-vakanties.
    Een hele goede tijd en take care. liefs, Els en Koos

• 02 November 2005 - 22:52

Hoi Lieverdjes,
    Morgen absoluut geen tijd om jullie nog gedag te zeggen. Geeft ook niet, hebben we al uitgebreid gedaan.
    Zorgen jullie goed voor je zelf en voor elkaar? Dan blijf ik op onze ouders letten. Moet nu vast mijn bezoekjes gaan intensiveren nu jullie even ;>) weg zijn!
    Doe de groeten aan iedereen daar in Argentinië! Tot mails!

• 03 November 2005 - 12:48

Ingrid:

Nog een paar uurtjes en dan staan jullie op Schiphol... Nog een paar minuutjes en dan heb IK overleg met Max en Norske... Wat een CONTRAST!!!
    Alle gekheid op een stokje: Ik wens jullie een hele goede reis en zal met grote belangstelling regelmatig de weblog bezoeken. Mochten er van hieruit belangrijke ontwikkelingen te melden zijn, dan hou ik jullie natuurlijk op de hoogte via de mail, zoals afgesproken. Groetjes en goede reis!
    PS. Is de worst al op?

• 04 November 2005 - 09:54

Tinus En Maria:

Hoi Hennie en Evarien,
    de reis is begonnen! We wensen jullie een geweldige tijd! We weten niet waar jullie precies "beginnen" maar dat lezen we hier nog wel.
    groeten tinus en maria

• 04 November 2005 - 19:44

Maartje:

Hoi Evarien, ik weet wel dat je die mobiele alleen in noodgevallen gebruikt, maar ik had toch wel gedacht dat je ons meteen na de landing even zou bellen om te checken of ik de afwasmachine wel had uitgeruimd. Nou dat heb ik hoor. Het was even zoeken waar alles moest, maar het is gelukt. En ja, Hennie, ik heb de voordeur weer achter me dicht gedaan, het gas uitgedraaid, die bovenraampjes dichtgedaan, etc. etc. Dus nu kunnen jullie ook figuurlijk de deur achter je dicht trekken. Onze foto van het letterlijke deur dichttrekken komt eraan,
    liefs Maartje

• 04 November 2005 - 21:55

Octaaf En Jeannette:

Stelletje geluksvogels!
    We wensen jullie heel veel plezier. Geniet van 8 maanden even niet dat kikkerlandje. Enne Hennie, de 1e PQ is gedraaid, maar verder zeg ik lekker niks. Broeva Haro!

• 05 November 2005 - 15:50

Anky:

Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet ervan!!!