Al weer even thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Al weer even thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Al weer even thuis

Door: Evarien en Hennie

Blijf op de hoogte en volg Evarien

17 Oktober 2006 | Nederland, Hilversum

Ja nu na zijn we al weer 4 maanden terug in Nederland en hebben onze draai wel weer gevonden. Hoewel we denken nog elke dag aan onze vele belevenissen gedurende al die maanden. We bekijken nu zelfs zelf onze web-log om het gevoel vast te houden en zijn van plan om net als tijdens de reis elke dag iets bijzonders te doen. Filosoferen over onze toekomst. We zijn blij dat zoveel mensen genoten hebben van onze verhalen en foto's op deze web-log.

Liefs van

Evarien en Hennie

• 18 Oktober 2006 - 10:18

Marieke Vd Bosch:

Bedankt Evarien en Hennie voor de mooie verhalen en foto's. Bedankt dat we zo met jullie mee konden genieten.

• 18 Oktober 2006 - 14:27

Anne-Marie De Lint:

Geweldig dat ik heb mogen genieten van jullie verhalen en foto's! Als er een bericht was, even snel kijken hoe alles ging en waar jullie nu weer waren. Leuke verhalen, ik waande me soms echt daar. Wat hebben jullie veel gezien en wat hebben jullie veel gefietst! Op naar het volgende, ik kijk er naar uit. Groetjes van Anne-Marie

• 20 Oktober 2006 - 11:56

Elisabeth:

Goed voornemen: elke dag iets bijzonders doen.

• 14 November 2006 - 07:05

Kees:

Ziezo, met veel plezier jullie laatste verhalen gelezen. Wat een prachtige foto's van de parken daar, ook in Australie. En het boerderijtje al wel gespot zo te zien. Hopelijk zijn er genoeg logeerkamers...
    De wijze spreuk aan het eind kan zo boven de deur.

• 16 November 2006 - 11:23

Willem En Gerna:

Hpo Hennie en Evarien,

Dit boerderijtje kennen wij ook. Prachtig plekje in het mooie Drenthe.
    We wonen tijdelijk ook buiten, nl in Kijkduin, 2 minuutjes van het strand! Ook leuk!!!
    We bellen snel.

• 06 December 2006 - 20:16

Marieke W.:

Prachtige wijsheid die laatste foto. Die herrinneringen aan de reis kan men jullie nooit meer afnemen. En nu dan maar iedere dag een kleine reis maken zodat je altijd weer een beetje veranderd.