Feliz año! - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Feliz año! - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Feliz año!

Door: Evarien en Hennie

Blijf op de hoogte en volg Evarien

02 Januari 2006 | Argentinië, San Martín de los Andes

Inmiddels is het al weer 6 januari, maar wij willen jullie allemaal het allerbeste voor 2006 wensen.

Op 31 december zaten wij op de camping van Quila Quina, waar we een paar daagjes aan het lago Lacar rust hebben gehouden en een trektocht hebben gemaakt, maar daarover later. In San Martin, waar we nu weer op internet zitten, was het een beetje te druk, dus kochten we een massa eten in de supermarkt, namen een taxi en zaten op 30 december ´s avonds al op de camping aan het meer achter onze Fogon (barbecue / vuurplaats).
De volgende dag op het terras aan het meer en later op de avond met zo´n 100 Argentijnen aan de Asado natuurlijk. Ricardo de campingbaas had hiervoor veel lammeren gespiest en die werden urenlang geroosterd boven de hete houtskool.

• 07 Januari 2006 - 20:32

Toon En Ingrid:

Wij wensen jullie natuurlijk ook een geweldig 2006 toe. Zeker het eerste half jaar gaat dat vast lukken! Ennuh.... jammer voor die biggetjes!

• 07 Januari 2006 - 21:15

Bea:

Eef, Hennie, een heel gezond, spannend 2006. en via deze weg dezelfde groet aan alle vrienden/familie die steeds de website bekijken, lezen.

• 07 Januari 2006 - 22:20

Ans En Joop:

een gezond en voorspoedig 2006 van ons gewenst !

• 08 Januari 2006 - 08:36

Sandra 223:

Jullie ook alle goeds voor het Nieuwe Jaar, met vee gezondheid en wijsheid!
    Een lekker glaasje hebben jullie in de hand op de foto! Wij hebben zeker aan jullie gedacht want we hebben traditiegetrouw even lekker gesjoeld, 219 en 223 dan. Veel plezier!

• 08 Januari 2006 - 08:52

Maarten:

GELUKKIG NIEUWJAAR
    VAN MAARTEN

• 08 Januari 2006 - 10:13

Wilto:

een geweldig 2006, in alle opzichten voor jullie en voor iedereen die dit leest.
    Hasta luego

• 08 Januari 2006 - 11:45

Jo En Anne:

Buenos dias Evarien y Hennie.
    Bij ons is het al tardes en el sol wil vandaag niet gaan schijnen. Maar ook wij wensen jullie Feliz año

• 08 Januari 2006 - 17:41

Theo En Agnes.:

Wij wensen jullie een voorspoedig 2006 en een hele mooie tijd op jullie avontuurlijke reis.
    De foto's zijn mooi.Groetjes en tot de volgende keer.

• 08 Januari 2006 - 18:00

Puzzle:

Feliz año! you two.
    buenos muchos plezieros en genietos.
    !!!! neileve ne sjiht
    elegan

• 09 Januari 2006 - 11:12

Cees En Janny:

Al onze goede wensen voor 2006, en we hopen op een goed vervolg van deze prachtige reis. Ons uitzicht op 31 dec.was bijna identiek, alleen misten we de berg. Maar we hadden wel vuurwerk !
    De emails die ik stuur worden geweigerd, reden ?
    veel liefs, Cees en Janny

• 09 Januari 2006 - 12:54

Channah:

GELUKKIG NIEUW JAAR!

• 09 Januari 2006 - 14:54

Marieke W:

Gelukkig nieuwjaar! Ik wens jullie heel veel reisgenot en vooral veel gezondheid in 2006...
    (en ik ben nog steeds jaloers op die prachtige reis die jullie aan het maken zijn.....)

• 10 Januari 2006 - 11:22

Tirza:

Hoi Evarien en Hennie!

ik zie dat jullie een hele mooie tijd hebben daar! Jullie ook een gelukkig en gezond 2006 toegewenst! Spreken jullie daar nu ook Spaans? Ik heb deze periode als keuzevak Spaans gekozen dus ik kan het nu ook een heeeeeel klein beetje ;)

Veel plezier nog!

Liefs Tirza

• 10 Januari 2006 - 11:33

Anneke En Cees:

Feliz año nuevo!! We benijden jullie heel erg. En het verlangen naar "Patgonia again" dringt zich ernstig op.
    Te vaya buen!

• 10 Januari 2006 - 21:31

Anita F:

Lieve H&E,
    Misschien een beetje laat, maar ook van mijn kant de beste wensen voor 2006!
    Surf regelmatig naar jullie site en wil nog even laten weten dat ik van een afstand mee geniet van jullie reis.

• 11 Januari 2006 - 09:11

Josien En Familie:

Lieve Hennie en Evarien, Vandaag ben ik eens even rustig voor jullie website gaan zitten, ik moet de neiging onderdrukken om snel mijn eigen fietstassen te pakken. In plaats daarvan geniet ik met jullie mee. Nog heel veel plezier in 2006, Groeten

• 11 Januari 2006 - 15:22

Anne-Marie De Lint:

De allerbeste wensen voor het jaar 2006. Wij zijn net terug uit Mexico. Ook een geweldige ervaring. Veel gezien en gelezen over de Azteken, de Maya's en de Tolteken. De 2e week de familie van Marien uit canada ontmoet. Leuk om elkaar daar te ontmoeten. Wij genieten nog steeds van jullie reisverhalen. Wat maken jullie veel mee! Ik voelde de spanning om het goede pad te vinden. Niet echt geweldig, vooral niet als het donker wordt. Jullie lijken er niet mee te zitten! Een goede reis verder. Hartelijke groeten van Anne-Marie

• 12 Januari 2006 - 13:02

Roelck:

Nog veel later dan de anderen (vanwege de griep een paar dagen in bed geweest) ook van mij veel reisplezier en geluk in 2006. Die warme (geiser) baden riepen bij mij goede herinneringen op aan een trektocht in de Andes. erg lekker zo'n warm bad als het zonnetje ondergaat en het koud wordt. Ik blijf nieuwsgierig naar jullie avonturen
    Roelck