Bericht uit Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu Bericht uit Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Evarien Hennie - WaarBenJij.nu

Bericht uit Buenos Aires

Door: Evarien en Hennie

Blijf op de hoogte en volg Evarien

06 November 2005 | Argentinië, Buenos Aires

We hebben de deur echt achter ons dichtgetrokken en zijn donderdagmiddag 3 november met 2 fietsdozen en 2 plunjebalen door Maartje en Wilto naar Schiphol gebracht.
4 x 32 kg mocht er mee en dat hebben we nog haast gehaald ook.
Gelukkig gaan er heel wat kilo´s, o.a. kaas en bloembollen, naar Evarien´s familie in Buenos Aires en ik ben telkens weer verrast wat er nu weer uit al die tassen tevoorschijn komt.
Na een hele nacht vliegen kwamen we vrijdag net na ¨Bush¨ aan en waren er overal extra veiligheidsmannetjes natuurlijk. ´s Avonds rellen in de stad, waarbij ons favoriete hamburgerrestaurant met de grond gelijk gemaakt werd. Gaan we toch gewoon Asado eten. Marietje en Eduardo stonden ons op te wachten en we reden al gauw de stad in. s ´Middags kregen we ons eigen appartement, met Maradonna als buurman.
´s morgens worden we wakker met het geluid van vogels. Kortom een perfect begin van onze reis.

• 07 November 2005 - 18:38

Jo En Anne:

Wat een spannend begin van de reis. Hebben jullie Bush nog de hand geschud en Maradonna om een handtekening gevraagd ?
    Wij kijken uit naar jullie volgende verslag.

• 07 November 2005 - 22:25

Fieke:

Hi, Je hoeft niet te overdrijven hoor! Maradonna!

B&G al gesproken???

• 08 November 2005 - 15:44

Evelien:

hi lekker stel, lukt het om losssss te komen?
    wel een "veilig gevoel", de veiligheidsmannetjes van boesj.
    hoe warm hebben jullie het?
    HEB HET GOED!!!!

• 08 November 2005 - 22:28

Willem:

Een gezellig begin van de reis inderdaad. Ik wil ook wel iets bijdragen aan de celebrityspotting. Ik zat zojuist in de Nationale Assemblee van Suriname en zag president Venetiaan een motie van wantrouwen overleven over de hoge brandstofprijzen hier in Suriname. En diezelfde Venetiaan zag ik hier gisteren op tv pal achter Bush staan op de top in Mar del Plata. Dus behalve een land zit er ook maar een persoon tussen jullie en mij. Geeft dat een beetje een vertrouwd gevoel? Het is dat jullie al naar Paaseiland maar anders zou ik jullie aanraden om naar Palumeu te gaan. Midden in een prachtig stuk Amazonica waar de dieren je links en rechts voorbijschieten: reuzenotters, ara's, oropendola's, brulapen en wat dies meer zij. En morgen kom ik lekker voorbij het Clarence Seedorfstadion. Ook een soort Maradonna? Groeten en ik kijk uit naar de volgende mail!

• 09 November 2005 - 16:21

Federico Slebos:

Uitsteekend!!!!Ongeloofelij!!!!!
    Jullie zijn bij onz in Argentina. Welkom Evarien and Hennie.
    Rode wine and Flees y wagten voor barbecue.
    Fede

• 09 November 2005 - 20:06

Mech:

hey schatten,
    wat fantastisch, nee niet Bush en die ander maar.....dat jullie er zijn en de vogels ook.
    kusje voor hennie

• 11 November 2005 - 16:32

Carolien En Jan Willem:

Hallo Hennie en Evarien,
    Jullie deur is weer open, we hebben even gecheckt hoe Serge erbij zit en dat gaat allemaal prima. Wat bijzonder zo'n website, ik heb ons meteen maar aangemeld voor de mailinglist, zodat we niet vergeten om er vaak op te kijken en mee te leven met alle geweldigs dat jullie meemaken. Veel plezier !!

• 27 November 2005 - 11:26

Jozias:

hey, leuk om te zien/lezen dat het allemaal goed gaat en leuk is! Mooie foto's zitten er tussen zeg.
    Geniet van de reis en van elkaar....